Mijn klant is zijn bagage verloren en wil een klacht indienen

We raden je aan om eerst en vooral contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij of met de afdeling voor verloren bagage van de luchthaven waar je klant de bagage verloren is zodat je hier de verloren bagage kan melden.

●      Als je gekozen hebt voor onze ‘repatriëring & assistentie’ of de ‘geen uitleg, geen bewijs’ + ‘repatriëring & assistentie’’ verzekering:

 klik dan op de link   Gestion Présence Assistance om na te gaan welke stappen wij zullen ondernemen met de verzekeringsmaatschappij.

●      Als je geen verzekering afgesloten hebt:

vul dan het contactformulier in en vergeet het formulier van de luchtvaartmaatschappij nier bij te sluiten. 

    

Onze klantendienst zal de klacht naar de luchtvaartmaatschappij doorverwijzen. Na ongeveer 3 maanden (de gemiddelde responstijd van luchtvaartmaatschappijen) krijg je van ons een e- mail met meer informatie.